W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Załatwianie spraw

XML

Treść


Informacje dotyczące zasad korzystania z Biblioteki oraz obsługi czytelników znajdują się w Regulaminie korzystania ze zbiorów i usług bibliotecznych, zamieszczonym w zakładce Regulaminy.
Skargi, wnioski i petycje czytelnicy mogą składać osobiście lub drogą korespondencyjną. Są one wpisywane do Rejestru skarg, wniosków i petycji  który jest dostępny w Sekretariacie Biblioteki.

Skargi, wnioski  i petycje

przyjmowane są od poniedziałku do piątku
w godzinach 8:00-15:00
w Sekretariacie Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej
im. dr. Witolda Bełzy w Bydgoszczy
przy ul. Długa 39  (1 piętro)
85-034 Bydgoszcz

Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i petycji następuje w drodze Zarządzenia Nr 66/2015 Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dn. 27.10.2015 r.

Dyrektor Biblioteki przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji w każdy wtorek w godzinach od 13:00 do 15:00.

Jeżeli wtorek jest dniem wolnym od pracy przyjęcia interesantów odbywają się w następny dzień tygodnia w tych samych godzinach.